Кишинев
От 1 года
Полный день
Не имеет значение
На территории работодателя
Responsabilități:
Identificare și remediarea problemelor hardware și software din rețeaua de magazine și oficiu administrativ;
Administrarea și asigurarea funcționării tuturor echipamentelor IT, cum ar fi casele de marcat, imprimantele și rețelele interne;
Oferirea de suport pentru utilizarea programelor interne de gestiune și vânzări, precum și întreținerea echipamentelor electronice (case de marcat, cântare, scanere etc.);
Instalarea și actualizarea programelor conform regulilor companiei;
Instruirea personalului din magazine pentru utilizarea echipamentelor și programelor IT;
Instalarea și actualizarea software-ului conform politicilor companiei;
Respectarea regulilor companiei privind utilizarea echipamentelor IT.
Cerințe:
Experiență minimă de 1-2 ani pe un rol similar;
Cunoștințe solide despre sisteme de operare Windows despre protocoalele TCP/IP;
Experiență în administratea rețelelor locale și periferice;
Abilități de comunicare și jucător de echipă;
Vigilență, atenție sporită la detalii;
Smart solver-capacitatea de rezolvare a problemelor;
Responsabilitate și angajament;
EQ (inteligență emoțională) și cultură generală.
Cu noi câștigi:
Remunerare pe măsură (pachet social inclus);
O Echipă deschisă și reciprocă;
Career track într-o companie prosperă;
Încurajare și susținere din partea administrației în procesul tău de integrare;
Program de munca Luni-Vineri care presupune deplasări la magazinele noastre.
Aplică acum și hai să ne cunoaștem !
Expediază-ne CV-ul tău actualizat aici: hr@oceanfish.md cu menționarea poziției dorite în linia de subiect.
+ (373) 60115968 Iana
https://oceanfish.md/ro/despre-noi/
Identificare și remediarea problemelor hardware și software din rețeaua de magazine și oficiu administrativ;
Administrarea și asigurarea funcționării tuturor echipamentelor IT, cum ar fi casele de marcat, imprimantele și rețelele interne;
Oferirea de suport pentru utilizarea programelor interne de gestiune și vânzări, precum și întreținerea echipamentelor electronice (case de marcat, cântare, scanere etc.);
Instalarea și actualizarea programelor conform regulilor companiei;
Instruirea personalului din magazine pentru utilizarea echipamentelor și programelor IT;
Instalarea și actualizarea software-ului conform politicilor companiei;
Respectarea regulilor companiei privind utilizarea echipamentelor IT.
Cerințe:
Experiență minimă de 1-2 ani pe un rol similar;
Cunoștințe solide despre sisteme de operare Windows despre protocoalele TCP/IP;
Experiență în administratea rețelelor locale și periferice;
Abilități de comunicare și jucător de echipă;
Vigilență, atenție sporită la detalii;
Smart solver-capacitatea de rezolvare a problemelor;
Responsabilitate și angajament;
EQ (inteligență emoțională) și cultură generală.
Cu noi câștigi:
Remunerare pe măsură (pachet social inclus);
O Echipă deschisă și reciprocă;
Career track într-o companie prosperă;
Încurajare și susținere din partea administrației în procesul tău de integrare;
Program de munca Luni-Vineri care presupune deplasări la magazinele noastre.
Aplică acum și hai să ne cunoaștem !
Expediază-ne CV-ul tău actualizat aici: hr@oceanfish.md cu menționarea poziției dorite în linia de subiect.
+ (373) 60115968 Iana
https://oceanfish.md/ro/despre-noi/
Кишинев
Дата актуализации:
8 апреля 2025
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено