Suport clienti – limba romana si engleza
Celerity Call Center
№9220822, 28 мая 2020
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Celerity Call Center este un centru virtual de telefonie care functioneaza in mod exclusiv online, avand un mediu international de lucru cu colegi din Filipine, Ukraina, Venezuela si Romania.
In momentul de fata suntem in cautarea unei colege care vorbeste fluent limba engleza, pentru preluarea apelurilor de la clientii nostri din UK, Noua Zeelanda si Romania.
CANDIDATUL IDEAL:
- Vorbeste limba romana la nivel avansat;
- Detine un PC sau laptop, internet prin cablu cu viteza stabila si casti;
- Abilitati excelente de comunicare, deschis catre nou si orientat spre solutionarea situatiilor clientilor;
- Implicat, cu dorinta de cunoastere si curiozitate;
- Orientat catre rezultate;
- Persoana proactiva, dinamica, energica si pasionata.
DESCRIEREA POZITIEI
- Proiect inbound, preluarea apelurilor de la clienti din UK, Noua Zeelanda si Romania cu scopul de a identifica motivul apelului si solutionarea situatiilor pe care clientii ni le prezinta;
- Atingerea nivelului de calitate si a obiectivelor cantitative ale proiectului;
- Aplicarea cu succes a tehnicilor de comunicare obtinute pe parcursul perioadei de training;
- Comunicare permanenta pe Skype si raportarea catre coordonatorul de proiect;
- Program de 8 ore in intervalul 10:00 – 18:00 cu 30 min pauza.
BENEFICII
- Posibilitatea de a lucra permananent de acasa si in acelasi timp a fi parte dintr-o echipa tanara, dinamica si internationala;
- Salariu fix si comision in functie de performante.
PENTRU A APLICA VA RUGAM SA COMPLETATI URMATORUL FISIER:
https://office136134.typeform.com/to/hd3tCw
In momentul de fata suntem in cautarea unei colege care vorbeste fluent limba engleza, pentru preluarea apelurilor de la clientii nostri din UK, Noua Zeelanda si Romania.
CANDIDATUL IDEAL:
- Vorbeste limba romana la nivel avansat;
- Detine un PC sau laptop, internet prin cablu cu viteza stabila si casti;
- Abilitati excelente de comunicare, deschis catre nou si orientat spre solutionarea situatiilor clientilor;
- Implicat, cu dorinta de cunoastere si curiozitate;
- Orientat catre rezultate;
- Persoana proactiva, dinamica, energica si pasionata.
DESCRIEREA POZITIEI
- Proiect inbound, preluarea apelurilor de la clienti din UK, Noua Zeelanda si Romania cu scopul de a identifica motivul apelului si solutionarea situatiilor pe care clientii ni le prezinta;
- Atingerea nivelului de calitate si a obiectivelor cantitative ale proiectului;
- Aplicarea cu succes a tehnicilor de comunicare obtinute pe parcursul perioadei de training;
- Comunicare permanenta pe Skype si raportarea catre coordonatorul de proiect;
- Program de 8 ore in intervalul 10:00 – 18:00 cu 30 min pauza.
BENEFICII
- Posibilitatea de a lucra permananent de acasa si in acelasi timp a fi parte dintr-o echipa tanara, dinamica si internationala;
- Salariu fix si comision in functie de performante.
PENTRU A APLICA VA RUGAM SA COMPLETATI URMATORUL FISIER:
https://office136134.typeform.com/to/hd3tCw
Телефон:
Контактное лицо:
Georgiana Focariu
E-mail:
Сайт:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳