Specialist Secția audit intern
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
От 2 лет
Зарплата:
13000 MDL
График:
Полный рабочий день
Responsabilități:
asigurarea perfectării rapoartelor de audit și examinarea acestora în conformitate cu procedurile stabilite;
asigurarea respectării standardelor de audit aplicabile la planificarea, realizarea și raportarea rezultatelor auditurilor;
generalizarea rezultatelor auditurilor efectuate.
Cerințe:
studii superioare, de licență sau echivalente, în domeniul contabilitate, audit, economie.
bună cunoaștere a limbii române, ruse (o limbă de circulație internațională reprezintă un avantaj);
cunoştinţe de operare la calculator : (Word, Excel, Access, Internet, poșta electronică etc.)
abilitați de comunicare interpersonală
cunoștințe ale legislației în vigoare și normale interne ale entității;
cunoșterea standardelor de audit intern și contabilitate;
cunoașterea practicilor și procedurile aplicabile în domeniul auditului;
minim 2-3 ani experiența profesională în domeniul de activitate reprezintă un avantaj.
Calitați personale:
capacitate de organizare/realizare a activității de audit;
luare a deciziilor corecte în mod operativ;
corectitudine, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu oamenii;
capacitate de autoinstruire și îmbunătățire permanentă a performanțelor personale;
comportament decent;
rezistență la efort și stres;
conduită morală și profesională desăvârșită
Beneficii:
program de lucru stabil;
oportunitate de angajare pe termen lung;
posibilitate de dezvoltare personală;
pachet social;
Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-ul pe adresa: hr@posta.md, indicând funcția pentru care candidați.
La interviu vor fi invitați doar candidații selectați. E-mail: hr@posta.md
022-251-221
asigurarea perfectării rapoartelor de audit și examinarea acestora în conformitate cu procedurile stabilite;
asigurarea respectării standardelor de audit aplicabile la planificarea, realizarea și raportarea rezultatelor auditurilor;
generalizarea rezultatelor auditurilor efectuate.
Cerințe:
studii superioare, de licență sau echivalente, în domeniul contabilitate, audit, economie.
bună cunoaștere a limbii române, ruse (o limbă de circulație internațională reprezintă un avantaj);
cunoştinţe de operare la calculator : (Word, Excel, Access, Internet, poșta electronică etc.)
abilitați de comunicare interpersonală
cunoștințe ale legislației în vigoare și normale interne ale entității;
cunoșterea standardelor de audit intern și contabilitate;
cunoașterea practicilor și procedurile aplicabile în domeniul auditului;
minim 2-3 ani experiența profesională în domeniul de activitate reprezintă un avantaj.
Calitați personale:
capacitate de organizare/realizare a activității de audit;
luare a deciziilor corecte în mod operativ;
corectitudine, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu oamenii;
capacitate de autoinstruire și îmbunătățire permanentă a performanțelor personale;
comportament decent;
rezistență la efort și stres;
conduită morală și profesională desăvârșită
Beneficii:
program de lucru stabil;
oportunitate de angajare pe termen lung;
posibilitate de dezvoltare personală;
pachet social;
Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-ul pe adresa: hr@posta.md, indicând funcția pentru care candidați.
La interviu vor fi invitați doar candidații selectați. E-mail: hr@posta.md
022-251-221
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳