Operator call-centru
S.R.L. EASTCON
№14869608, 27 ноября 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
9 800 MDL
График:
Гибкий график
Место работы:
На территории работодателя
Operator call-center
Compania germană EASTCON, care activează pe piața internațională de 35 de ani, deschide o filială nouă în Chișinău. Suntem o companie modernă și inovatoare, cu tradiții germane bine stabilite, și vă invităm să vă alăturați echipei noastre.
Salariu: de la 9.800 lei
Experiența: nu este necesară
Tip de angajare: part-time de la 09:00 pana la 14:00
Responsabilități:
- Lucru cu apeluri outbound pe baza deja existentă (fără căutare de contacte)
- Consultarea și asistarea clienților conform unui script pregătit
- Lucru în sistemul CRM
Cerințe:
- Orientare către rezultat și dorința de a deveni un profesionist în domeniu
- Abilități de comunicare dezvoltate: claritate, logică în exprimare, atenție la interlocutor
- Rezistență la stres, lipsa barierelor în comunicarea telefonică
- Cunoștințe de bază ale PC-ului
- Sociabilitate și dragoste pentru clienți
Ce oferim:
- Instruire în elementele de bază ale call-centrului
- Angajare oficială
- Salariu la timp (salariu + sistem de bonusare motivant)
- Lucru bine organizat
- Dezvoltare și formare continuă (sistem de mentorat)
- Oportunitatea de a fi promova rapid
- Concediu plătit
Angajăm fără limită de vârstă! Termenul de depunere a CV-urilor: până la 01.12.2024 Începerea stagierii: 05.12.2024
Compania germană EASTCON, care activează pe piața internațională de 35 de ani, deschide o filială nouă în Chișinău. Suntem o companie modernă și inovatoare, cu tradiții germane bine stabilite, și vă invităm să vă alăturați echipei noastre.
Salariu: de la 9.800 lei
Experiența: nu este necesară
Tip de angajare: part-time de la 09:00 pana la 14:00
Responsabilități:
- Lucru cu apeluri outbound pe baza deja existentă (fără căutare de contacte)
- Consultarea și asistarea clienților conform unui script pregătit
- Lucru în sistemul CRM
Cerințe:
- Orientare către rezultat și dorința de a deveni un profesionist în domeniu
- Abilități de comunicare dezvoltate: claritate, logică în exprimare, atenție la interlocutor
- Rezistență la stres, lipsa barierelor în comunicarea telefonică
- Cunoștințe de bază ale PC-ului
- Sociabilitate și dragoste pentru clienți
Ce oferim:
- Instruire în elementele de bază ale call-centrului
- Angajare oficială
- Salariu la timp (salariu + sistem de bonusare motivant)
- Lucru bine organizat
- Dezvoltare și formare continuă (sistem de mentorat)
- Oportunitatea de a fi promova rapid
- Concediu plătit
Angajăm fără limită de vârstă! Termenul de depunere a CV-urilor: până la 01.12.2024 Începerea stagierii: 05.12.2024
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳