Manager achizitii
Companie cu capital strain
№11038360, 10 декабря 2021
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
До 2 лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Companie cu capital strain anunta concurs pentru suplimirea functiei vacante: manager achizittii
Cerinte:
Cunoasterea limbii romane si ruse
- Detinere permis de conducere categoria B
- Abilitati de comunicare si relationare
- Capacitatea de a gestiona simultan mai multe task-uri
- Persoana cu initiativa, proactiva, autodedicat.
Responsabilitati:
Identificarea si selectarea furnizorilori in vederea achizitionarii astfel incat acestia sa indeplineasca criteriile de pret, calitate si data de livrare impuse de companie;
- Mentinerea si dezvoltarea relatiilor de colaborare cu furnizorii, urmarind derularea corespunzatoare a contractelor comerciale (din punct de vedere al conditiilor comerciale, tehnice, financiare etc.);
- Monitorizarea schimbarilor pe piata industriala, face predictii in ceea ce priveste evolutia preturilor si impactul acestora asupra activitatii viitoare a companiei
- Creearea, dezvoltarea si mentinerea relațiilor cu furnizorii importanti;
- Pregatirea rapoartelor periodice pentru conducerea companiei;
- Responsabilitati pentru organizarea evaluarei anuale a furnizorilor-cheie;
- Implicarea în rezolvarea plangerilor catre furnizori;
Oferim:
— salariu decent;
— oficiu în centrul Chișinăului;
— contract de muncă oficial;
— program de lucru - 8 ore (9.00-18.00) de luni până vineri;;
Persoanele interesate sunt invitate sa depuna Cv-ul la adresa de email:moldovajob2@gmail.com cu indicarea pozitiei si completarea formularului https://cutt.ly/Mk3REeI
Cerinte:
Cunoasterea limbii romane si ruse
- Detinere permis de conducere categoria B
- Abilitati de comunicare si relationare
- Capacitatea de a gestiona simultan mai multe task-uri
- Persoana cu initiativa, proactiva, autodedicat.
Responsabilitati:
Identificarea si selectarea furnizorilori in vederea achizitionarii astfel incat acestia sa indeplineasca criteriile de pret, calitate si data de livrare impuse de companie;
- Mentinerea si dezvoltarea relatiilor de colaborare cu furnizorii, urmarind derularea corespunzatoare a contractelor comerciale (din punct de vedere al conditiilor comerciale, tehnice, financiare etc.);
- Monitorizarea schimbarilor pe piata industriala, face predictii in ceea ce priveste evolutia preturilor si impactul acestora asupra activitatii viitoare a companiei
- Creearea, dezvoltarea si mentinerea relațiilor cu furnizorii importanti;
- Pregatirea rapoartelor periodice pentru conducerea companiei;
- Responsabilitati pentru organizarea evaluarei anuale a furnizorilor-cheie;
- Implicarea în rezolvarea plangerilor catre furnizori;
Oferim:
— salariu decent;
— oficiu în centrul Chișinăului;
— contract de muncă oficial;
— program de lucru - 8 ore (9.00-18.00) de luni până vineri;;
Persoanele interesate sunt invitate sa depuna Cv-ul la adresa de email:moldovajob2@gmail.com cu indicarea pozitiei si completarea formularului https://cutt.ly/Mk3REeI
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Твое резюме успешно отправлено 🥳