Expert principal în raportări

Banca Națională a Moldovei
Город: Кишинев
Образование: Университет, институт
Опыт работы: От 1 года
Зарплата: Не указана
График: Полный рабочий день
Obiectivele postului:
Postul vacant face parte din Departamentul Raportări și statistică, Direcția gestionarea și dezvoltarea procesului de raportare, obiectivul principal al postului fiind elaborarea și actualizare a taxonomiilor de raportare (XBRL) și rapoartelor de ieșire în cadrul aplicațiilor SIRBNM, acordarea suportului necesar utilizatorilor SIRBNM.
Scopul sau atribuțiile direcției:
Gestionarea procesului de raportare la BNM, precum și dezvoltarea continuă a sistemelor de raportare și a cadrului normativ aferente domeniului de raportare.
Principalele atribuții ale postului:

Participarea la implementarea/ajustarea modelelor de date bazate pe standardul XBRL, în baza actelor normative ale BNM;
Elaborarea taxonomiilor XBRL, formulelor de validarea (în baza specificații Formula 1.0), testarea și validarea taxonomiilor și formulelor de validare;
Conlucrarea cu subdiviziunile BNM în procesul de elaborarea a rapoartelor de ieșire în cadrul aplicațiilor SIRBNM;
Asigurarea diseminării periodice pe pagina WEB BNM a datelor din cadrul SIRBNM, în conformitate cu solicitările subdiviziunilor BNM;
Asigurarea actualizării în cadrul SIRBNM a nomenclatoarelor și datelor de referință utilizate de aplicație;
Asigurarea testării și localizării interfeței versiunilor noi a aplicațiilor SIRBNM.

Cerințe minime obligatorii:

Studii superioare în domeniul statistic, tehnologiilor informaționale sau economic;
Experiența profesională de minim 1 an, în domeniul statistic, economic sau tehnologii informaționale;
Cunoștințe de operare a calculatorului la nivel de utilizator avansat, în special a aplicațiilor MS Office;
Vorbitor fluent al limbii române și cunoașterea limbii engleze (nivel A2);
Competențe: integritate, responsabilitate, profesionalism, lucru în echipă, orientare către rezultate, credibilitate, capacitatea de a rezolva probleme, perseverență, învățare și dezvoltare continuă;
Abilități de comunicare verbală și în scris, capacitate de analiză și sinteză a informației, capacitate de însușire rapidă a metodelor noi de lucru, bine organizat.

Cerințe suplimentare ce vor constitui un avantaj:

Cunoașterea standardului XBRL (specificații, taxonomii, etc);
Cunoașterea limbajului XML, xPath și xQuerry.

Beneficiile oferite de BNM:

Experiență profesională într-o bancă centrală;
Oportunități extinse de dezvoltare profesională și personală;
Mediu de muncă modern și prietenos;
Flexibilitate în programul de muncă;
Pachet salarial competitiv;
Atmosferă dinamică într-o echipă de profesioniști.

Termen-limită: 17 iulie 2024.
Pentru participarea la concurs, completaţi formularul CV-ului online sau puteţi expedia CV-ul dvs. pe adresa recrutare@bnm.md. Totodată, aveți posibilitatea să depuneți CV-ul și în format fizic la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, Departamentul strategie, organizare şi resurse umane, cu specificarea postului pentru care doriţi să candidaţi. Pentru informații suplimentare ne puteți contacta telefonic la numărul 022 822 158.
Vor fi contactate prin e-mail doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.
Recomandăm insistent să consultaţi bibliografia de mai jos înainte de a fi invitat la concurs.
Bibliografie:

Legea nr. 548/1995 cu privire la Banca Națională a Moldovei;
Instrucțiunea privind modul de prezentare a rapoartelor în formă electronică la Banca Națională a Moldovei, aprobată prin HCE al BNM nr. 245 /2019.
Телефон:
022 822 158, 022 822 245
E-mail:
Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Укажите желаемую вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть