Asistent / Asistentă manager în comerţ
Aridon
№15219514, 3 марта 2025
Город:
Кишинев
Образование:
Среднее специальное
Опыт работы:
Можно без опыта
Зарплата:
13 000 MDL
График:
Полный день
Oferta noastră:
Salariu inițial - 13.000 lei brut;
Un mediu profesional plin de dinamism și provocări, în cadrul unei echipe pasionate de fashion;
Perspective pentru creștere personală și profesională;
Posibilitatea de a lucra cu brand-uri de top din industria produselor vestimentare;
Tichete de masă în valoare de 70 lei/zi;
Oportunități de creștere profesională;
Program de lucru: Luni – Joi de la 8:30 la 17:30, Vineri până la 14:00.
Cum îți dai seama că te potrivești?
Studii medii de specialitate (studiile economice vor reprezenta un avantaj);
Abilități avansate în utilizarea programului Microsoft Excel;
Cunoașterea softului UNA - Unisim Soft (constituie un avantaj);
Abilități de organizare și planificare;
Competențe avansate în limba engleză, atât în exprimarea scrisă, cât și în cea orală.
Rolul tău:
Asistență și implicare activă în implementarea planului și îndeplinirea sarcinilor în colaborare cu echipa de Brand Manageri;
Oferă suport tehnic și operațional departamentului de gestiune, magazinelor, etc., în funcție de necesități;
Deplasări pe teren cu scopul de a identifica și prevedea momente semnificative în desfășurarea activității echipei responsabile de gestionarea sortimentului;
Comunicarea cu furnizorii și înregistrarea comenzilor;
Înregistrarea și gestiunea documentară a mărfurilor.
Aplica acum pentru această funcție cu un CV la e-mailul: hr@aridon.md, cu titlul scrisorii „Asistent/asistentă manager în comerţ”.
Vor fi contactate doar persoanele ce corespund cerinţelor. E-mail: hr@aridon.md
Salariu inițial - 13.000 lei brut;
Un mediu profesional plin de dinamism și provocări, în cadrul unei echipe pasionate de fashion;
Perspective pentru creștere personală și profesională;
Posibilitatea de a lucra cu brand-uri de top din industria produselor vestimentare;
Tichete de masă în valoare de 70 lei/zi;
Oportunități de creștere profesională;
Program de lucru: Luni – Joi de la 8:30 la 17:30, Vineri până la 14:00.
Cum îți dai seama că te potrivești?
Studii medii de specialitate (studiile economice vor reprezenta un avantaj);
Abilități avansate în utilizarea programului Microsoft Excel;
Cunoașterea softului UNA - Unisim Soft (constituie un avantaj);
Abilități de organizare și planificare;
Competențe avansate în limba engleză, atât în exprimarea scrisă, cât și în cea orală.
Rolul tău:
Asistență și implicare activă în implementarea planului și îndeplinirea sarcinilor în colaborare cu echipa de Brand Manageri;
Oferă suport tehnic și operațional departamentului de gestiune, magazinelor, etc., în funcție de necesități;
Deplasări pe teren cu scopul de a identifica și prevedea momente semnificative în desfășurarea activității echipei responsabile de gestionarea sortimentului;
Comunicarea cu furnizorii și înregistrarea comenzilor;
Înregistrarea și gestiunea documentară a mărfurilor.
Aplica acum pentru această funcție cu un CV la e-mailul: hr@aridon.md, cu titlul scrisorii „Asistent/asistentă manager în comerţ”.
Vor fi contactate doar persoanele ce corespund cerinţelor. E-mail: hr@aridon.md
E-mail:
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено