31 ani
Chișinău
1 000 EUR
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".
TOP Competențe
Experiența profesională
Martie 2022 - Octombrie 2024
2 ani 8 luni
Supervizor departament Monitorizare (Țări: România, EAU, Singapore, Austria, Elveția, Germania, Mexic, Spania, Columbia, Ecuador, Guatemala, Republica Dominicană, Grecia/Cipru, Italia, Bulgaria)
“Tellyou” SRL, Call Center
Chișinău
- Monitorizarea calității muncii operatorilor de vânzări (pentru oferte specifice, pentru rezultate scăzute, pentru corectitudinea închiderii cererilor);
- Elaborarea raportului săptămânal pentru toate GEO (Chirie medie, procent mediu de calitate a înregistrărilor, cotă de înregistrări, OP cu procent scăzut de vânzări, OP cu procent scăzut de calitate a înregistrărilor, erori ale OP problematice și recomandări);
- Distribuirea sarcinilor între angajații de monitorizare (fișiere pentru înregistrare, revizuire, traducerea scripturilor), verificare și trimitere către destinatarii corespunzători;
- Verificarea și întocmirea rapoartelor pentru OP;
- Ascultarea apelurilor la cererea G.L. și a proiectului Doboară;
- Distribuirea programului de lucru/concedii;
- Rezolvarea tuturor problemelor tehnice legate de munca subordonaților.
Lansarea proiectului “Nou format de Monitorizare” și Bi:
- Elaborarea tuturor punctelor pentru verificarea calității operatorilor;
- Trecerea de la formatul Excel al Monitorizării la Monitorizare - inițial pe platforma Yandex, apoi în Terrasoft - testare, identificarea erorilor, propuneri de îmbunătățire și, ca rezultat, lansarea cu succes a angajaților;
- Menținerea “Bazei de conversații bune” (căutarea conversațiilor conform scriptului, cu erori minime, cu o gestionare bună a obiecțiilor, ca exemplu de muncă de calitate a OP, pentru traininguri) pentru diferite GEO-uri;
- Ideea de a crea Bi (inițial cu scopul de a facilita munca OM cu căutarea manuală a OP pentru ascultare zilnică, ulterior în Bi au fost adăugate informații despre toți indicatorii operatorilor de vânzări și angajaților din Monitorizare, despre toate ofertele, despre parteneriate, despre căutarea dublurilor etc.).
Rezultatul proiectului:
Lansarea cu succes a CC Moldova, CC Moscova și CC Ulyanovsk în noul format de Monitorizare și în Bi.
Martie 2020 - Iunie 2021
1 an 4 luni
Supervizor departamente Pressing (Țări: România, Austria, Elveția, Germania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Italia, Singapore, Franța) și Îndrumare (Țări: România/Germania). În subordonare au fost 11 operatori.
„Tellyou” SRL, Call Center
Chișinău
- Controlul calității și eficienței muncii operatorilor pe proiecte;
- Implementarea sarcinilor pentru îmbunătățirea calității serviciilor;
- Recrutarea și formarea candidaților pentru poziția de operator;
- Desfășurarea de traininguri cu operatorii;
- Primirea apelurilor telefonice interne/externe pentru proiectul Doboară, țara Bulgaria;
- Colectarea și analizarea datelor statistice pentru proiect, întocmirea rapoartelor pentru conducerea companiei;
- Editarea scenariului de lucru pentru operatori;
- Controlul disciplinei și soluționarea problemelor administrative în subdiviziune;
- Monitorizarea încărcării și distribuirea sarcinilor în mod independent, dacă este necesar;
- Coordonează echipa: e-mail, chat-uri etc.;
- Participarea la stabilirea KPI-urilor;
- Oferirea suportului administrativ-tehnic operatorilor – în limitele sectorului său de responsabilitate;
- Planificarea programelor de lucru pentru operatori;
- Lansarea proiectului Îndrumare.
August 2018 - Martie 2020
1 an 7 luni
Operator Linie Telefonică/Operator departament Pressing (Țara: Bulgaria)
„Tellyou” SRL, Call Center
Chișinău
- Primirea apelurilor telefonice interne;
- Suport consultativ;
- Întreținerea liniei telefonice de urgență – gestionarea plângerilor și sugestiilor;
- Realizarea apelurilor informative externe;
- Efectuarea vânzărilor telefonice și gestionarea bazei de clienți;
- Lucrul cu e-mailul (cereri pentru plasarea de comenzi noi; cereri către serviciul de curierat; trimiterea informațiilor solicitate clienților etc.);
- Lucrul cu Excel (introducerea zilnică a apelurilor pentru linia telefonică și proiectul Doboară).
Februarie 2018 - August 2018
7 luni
Specialist Calitate (Țara: Macedonia)
„Tellyou” SRL, Call Center
Chișinău
- Monitorizarea activității operatorilor de vânzări;
- Elaborarea raportului săptămânal privind erorile fiecărui operator.
Februarie 2017 - Noiembrie 2017
10 luni
Recrutor/Asistent Director HR
„SBC-HR” SRL, Agenție de Soluții în Resurse Umane
Chișinău
- Elaborarea de noi anunțuri de angajare (în funcție de nevoile clientului);
- Publicarea anunțurilor actuale pe platformele online: 999.md, rabota.md, job.md;
- Lucrul cu baza de date: înregistrarea și analiza CV-urilor primite;
- Desfășurarea interviurilor: în principal pentru personal de linie și middle;
- Crearea profilului candidatului;
- Oferirea de feedback din partea clientului și a candidatului;
- Participarea la redactarea proceselor de afaceri (lucru în Visio);
- Participarea la evaluarea personalului (în calitate de observator);
- Participarea la facilitare;
- Îndeplinirea sarcinilor primite de la Directorul HR.
Competențe
Limbi
Română Comunicare
Rusă Fluent
Bulgară Nativ
Engleză Elementar
Domeniul dorit
Studii: Medii de specialitate
Absolvit în: 2014
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”
Specialitatea: Psihopedagogie Specială
Cursuri, training-uri
Absolvit în: 2017
Curs practic „Cum să găsești candidați”, centru consultativ „Carieră”
Organizator: „SBC-HR” SRL, Agenție de Soluții în Resurse Umane
Absolvit în: 2017
Practicum în elaborarea „KPI”
Organizator: „SBC-HR” SRL, Agenție de Soluții în Resurse Umane
Absolvit în: 2017
„Director de Resurse Umane”
Organizator: „SBC-HR” SRL, Agenție de Soluții în Resurse Umane
Preferințe pentru job
Locul de muncă
Hibrid (Oficiu/Acasă)
Programul de muncă
Full-time
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".