Șef al serviciului contabilitate și raportare
Instituția Publica Centrul Național pentru Energie Durabila
№14549751, 5 septembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
De la 20 500 Până la 30 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Scopul:
Asigurarea organizării corecte a evidenţei contabile în conformitate cu prevederile Legii contabilităţii şi altor acte normative ce reglementează domeniul respectiv.
Sarcini de bază:
- Asigurarea unui management adecvat și ordonat al Serviciului contabilitate și raportare financiară în conformitate cu actele normative în vigoare.
- Evaluarea, monitorizarea şi raportarea sistematică a bugetului Centrului.
- Monitorizarea și raportarea performanței financiare și nefinanciare, în comun cu subdiviziunile structurale ale Centrului.
- Participarea la elaborarea strategiei sectoriale de cheltuieli pe termen mediu, inclusiv prin estimarea costurilor măsurilor/politicilor și detalierea limitei sectoriale de cheltuieli, conform metodologiei stabilite de Ministerul Finanțelor.
- Elaborarea și implementarea politicii de contabilitate a Centrului.
- Oferirea suportului în scopul realizării procedurilor de achiziții în corespundere cu legislația și planul de achiziții.
- Pregătirea și prezentarea la timp a rapoartelor contabile, fiscale și statistice.
- Urmărește și asigură distribuția mijloacelor financiare conform legislației comunicând cu instituția de resort și Ministerul Finanțelor.
Studii: superioare de licență în domeniul contabilitate/finanțe/economie.
Experiență: Minim 5 ani de experiență profesională în domeniul contabilității, 2 ani experiență profesională în domeniul instituțiilor publice la autogestiune. Experiența anterioară în contabilitate cu accent pe implementarea proiectelor cu finanțare externă va constitui un avantaj.
Tip de angajare: Perioadă nedeterminată.
Condiții aferente funcției:
- Deține cetățenia Republicii Moldova.
- Posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv, în limitele stabilite de lege.
- Are capacitate deplină de exercițiu.
- Are studiile necesare prevăzute pentru funcția respectivă.
-În ultimii 5 ani nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare. 6. nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție.
Cunoştinţe:
În domeniul specific de activitate:
- Cunoștințe avansate în legislația fiscală și financiară;
- Capacitate de analiză eficienței și eficacității bugetului de cheltuieli și fonduri.
- Experiență în gestionarea echipelor și coordonarea activităților contabile Capacitatea de a prezenta informațiile financiare într-un mod clar și concis;
- Capacitatea de a motiva și de a dezvolta membrii echipei;
- Integritate și etică profesională
În domeniul lingvistic, inclusiv nivelul cunoașterii limbii scris/vorbit:
- limba română – avansat.
- limba engleză – avansat.
- limba rusă – intermediar.
În domeniul digital:
pachet Microsoft Office - utilizator avansat (Word, Excel).
Aptitudini și abilități necesare: relaționare interumană, capacitate de luare de decizii și asumare a responsabilităților, rezistență, flexibilitate, planificare eficientă a timpului de muncă şi respectarea termenelor; capacitate de urmărire și atingere a scopului, echilibru emoțional, abilități de comunicare, de negociere și de convingere.
Atitudini/comportamente: Corectitudine, onestitate, imparțialitate, responsabilitate, punctualitate, spirit de inițiativă, orientare spre rezultat și dezvoltare.
Documente ce urmează a fi prezentate
- CV în formatul Europass.
- Copia buletinului de identitate.
Termen de aplicare: 09 septembrie 2024, ora 17:00.
Modalitatea de depunere a documentelor:
- Personal sau prin poștă la adresa: Chișinău, str. Alecu Russo 1, bloc A1, et. 10, MD – 2068
- E-mail: office@cned.gov.md
Persoana de contact: Grimailo Ana , telefon: 022499444 ext. 6.
Concursul se va desfășura în două etape:
- Evaluarea dosarelor
- Interviul
La interviu vor fi invitate doar persoanele care au trecut cu succes de prima etapă.
Rezultatele concursului vor fi comunicate prin e-mail/telefon.
Asigurarea organizării corecte a evidenţei contabile în conformitate cu prevederile Legii contabilităţii şi altor acte normative ce reglementează domeniul respectiv.
Sarcini de bază:
- Asigurarea unui management adecvat și ordonat al Serviciului contabilitate și raportare financiară în conformitate cu actele normative în vigoare.
- Evaluarea, monitorizarea şi raportarea sistematică a bugetului Centrului.
- Monitorizarea și raportarea performanței financiare și nefinanciare, în comun cu subdiviziunile structurale ale Centrului.
- Participarea la elaborarea strategiei sectoriale de cheltuieli pe termen mediu, inclusiv prin estimarea costurilor măsurilor/politicilor și detalierea limitei sectoriale de cheltuieli, conform metodologiei stabilite de Ministerul Finanțelor.
- Elaborarea și implementarea politicii de contabilitate a Centrului.
- Oferirea suportului în scopul realizării procedurilor de achiziții în corespundere cu legislația și planul de achiziții.
- Pregătirea și prezentarea la timp a rapoartelor contabile, fiscale și statistice.
- Urmărește și asigură distribuția mijloacelor financiare conform legislației comunicând cu instituția de resort și Ministerul Finanțelor.
Studii: superioare de licență în domeniul contabilitate/finanțe/economie.
Experiență: Minim 5 ani de experiență profesională în domeniul contabilității, 2 ani experiență profesională în domeniul instituțiilor publice la autogestiune. Experiența anterioară în contabilitate cu accent pe implementarea proiectelor cu finanțare externă va constitui un avantaj.
Tip de angajare: Perioadă nedeterminată.
Condiții aferente funcției:
- Deține cetățenia Republicii Moldova.
- Posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv, în limitele stabilite de lege.
- Are capacitate deplină de exercițiu.
- Are studiile necesare prevăzute pentru funcția respectivă.
-În ultimii 5 ani nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare. 6. nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție.
Cunoştinţe:
În domeniul specific de activitate:
- Cunoștințe avansate în legislația fiscală și financiară;
- Capacitate de analiză eficienței și eficacității bugetului de cheltuieli și fonduri.
- Experiență în gestionarea echipelor și coordonarea activităților contabile Capacitatea de a prezenta informațiile financiare într-un mod clar și concis;
- Capacitatea de a motiva și de a dezvolta membrii echipei;
- Integritate și etică profesională
În domeniul lingvistic, inclusiv nivelul cunoașterii limbii scris/vorbit:
- limba română – avansat.
- limba engleză – avansat.
- limba rusă – intermediar.
În domeniul digital:
pachet Microsoft Office - utilizator avansat (Word, Excel).
Aptitudini și abilități necesare: relaționare interumană, capacitate de luare de decizii și asumare a responsabilităților, rezistență, flexibilitate, planificare eficientă a timpului de muncă şi respectarea termenelor; capacitate de urmărire și atingere a scopului, echilibru emoțional, abilități de comunicare, de negociere și de convingere.
Atitudini/comportamente: Corectitudine, onestitate, imparțialitate, responsabilitate, punctualitate, spirit de inițiativă, orientare spre rezultat și dezvoltare.
Documente ce urmează a fi prezentate
- CV în formatul Europass.
- Copia buletinului de identitate.
Termen de aplicare: 09 septembrie 2024, ora 17:00.
Modalitatea de depunere a documentelor:
- Personal sau prin poștă la adresa: Chișinău, str. Alecu Russo 1, bloc A1, et. 10, MD – 2068
- E-mail: office@cned.gov.md
Persoana de contact: Grimailo Ana , telefon: 022499444 ext. 6.
Concursul se va desfășura în două etape:
- Evaluarea dosarelor
- Interviul
La interviu vor fi invitate doar persoanele care au trecut cu succes de prima etapă.
Rezultatele concursului vor fi comunicate prin e-mail/telefon.
Telefon:
Persoana de contact:
Ana Grimailo
E-mail:
Site:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳