Operatori cu L. Română și L. Rusă
GPG Call Center & BPO Solutions
№14801718, 5 noiembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
De la 8 000 Până la 11 000 MDL
Program de muncă:
Flexibil
Ești o persoană dinamică, cu excelente abilități de comunicare și convingere?
Alătură-te echipei noastre GPG!
Suntem în căutarea operatorilor de call center vorbitori de română și rusă pentru a realiza apeluri și a contribui la succesul noului nostru partener din industria telecomunicațiilor.
Responsabilități:
Apelarea și calificarea clienților potențiali din întreaga țară.
Furnizarea de informații detaliate privind beneficiile serviciilor noastre.
Confirmarea programării pentru vizita tehnicianului nostru pentru instalarea serviciilor.
Colaborarea strânsă cu echipa noastră expertă pentru a asigura fluxul eficient al performanței.
Atingerea și depășirea obiectivelor de performanță stabilite.
Cerințe:
Abilități excelente de comunicare și convingere la telefon în limbile română și rusă.
Experiență în vânzări și/sau lucru în call center constituie un avantaj.
Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și sub presiune.
Atitudine pozitivă, orientare către obiective și proactivitate.
Disponibilitate pentru program de lucru flexibil.
Beneficii:
Un loc de muncă stabil, cu program flexibil, atât full-time cât și part-time ture disponibile.
Formare și dezvoltare continuă.
Pachet salarial competitiv și beneficii suplimentare.
Cum să aplici:
Dacă te regăsești printre rândurile de mai sus, dacă te caracterizează motivația, pasiunea pentru comunicare, precum și inițiativa și proactivitatea, te invităm să ne trimiți CV-ul la adresa menționată.
Candidații selectați vor fi invitați la interviu.
Te așteptăm cu drag! E-mail: contact@gpg-callcenter.com
Telefon: +373 69 911 819
Alătură-te echipei noastre GPG!
Suntem în căutarea operatorilor de call center vorbitori de română și rusă pentru a realiza apeluri și a contribui la succesul noului nostru partener din industria telecomunicațiilor.
Responsabilități:
Apelarea și calificarea clienților potențiali din întreaga țară.
Furnizarea de informații detaliate privind beneficiile serviciilor noastre.
Confirmarea programării pentru vizita tehnicianului nostru pentru instalarea serviciilor.
Colaborarea strânsă cu echipa noastră expertă pentru a asigura fluxul eficient al performanței.
Atingerea și depășirea obiectivelor de performanță stabilite.
Cerințe:
Abilități excelente de comunicare și convingere la telefon în limbile română și rusă.
Experiență în vânzări și/sau lucru în call center constituie un avantaj.
Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și sub presiune.
Atitudine pozitivă, orientare către obiective și proactivitate.
Disponibilitate pentru program de lucru flexibil.
Beneficii:
Un loc de muncă stabil, cu program flexibil, atât full-time cât și part-time ture disponibile.
Formare și dezvoltare continuă.
Pachet salarial competitiv și beneficii suplimentare.
Cum să aplici:
Dacă te regăsești printre rândurile de mai sus, dacă te caracterizează motivația, pasiunea pentru comunicare, precum și inițiativa și proactivitatea, te invităm să ne trimiți CV-ul la adresa menționată.
Candidații selectați vor fi invitați la interviu.
Te așteptăm cu drag! E-mail: contact@gpg-callcenter.com
Telefon: +373 69 911 819
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳