Operator facturare (1c)
Easy hire
№14148538, 1 octombrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
De la 10 000 Până la 12 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Compania, lider în distribuția de accesorii auto de înaltă calitate, caută un Operator Calculator dedicat și eficient pentru a se alătura echipei noastre.
Compania , cu o reputație solidă în domeniul distribuției de accesorii auto, produse chimice auto, electronice auto și accesorii de tuning.
Responsabilități:
- Preluarea comenzilor și introducerea acestora în calculator.
- Coordonarea transmiterii comenzilor către depozit.
- Generarea documentelor necesare pentru expediere (itinerarii de livrare, facturi etc.).
- Asigurarea actualizării și gestionării corecte a stocului în sistem.
- Colaborarea cu echipa pentru menținerea unui flux de lucru fluent.
Cerințe:
- Experiență în utilizarea sistemului 1C constituie un avantaj.
- Cunoștințe solide de operare PC (Word, Excel, Internet).
- Limba română și rusă (nivel avansat).
- Atent la detalii și capacitatea de a lucra cu precizie într-un mediu dinamic.
- Abilități bune de organizare și gestionare a timpului.
- Disponibilitatea de a învăța și de a se adapta rapid la procedurile și sistemele companiei.
Beneficii:
- Oportunități de avansare în cadrul companiei.
- Corporative cu echipa
- Salariu competitiv, începând de la 10.000 lei, cu posibilitatea de creștere în funcție de performanță (15000 lei).
- Program de lucru flexibil: luni-vineri, 8:30-18:00.
- Mediu de lucru colaborativ.
Dacă sunteți o persoană motivată, orientată către detalii, vă încurajăm să aplicați.
Compania , cu o reputație solidă în domeniul distribuției de accesorii auto, produse chimice auto, electronice auto și accesorii de tuning.
Responsabilități:
- Preluarea comenzilor și introducerea acestora în calculator.
- Coordonarea transmiterii comenzilor către depozit.
- Generarea documentelor necesare pentru expediere (itinerarii de livrare, facturi etc.).
- Asigurarea actualizării și gestionării corecte a stocului în sistem.
- Colaborarea cu echipa pentru menținerea unui flux de lucru fluent.
Cerințe:
- Experiență în utilizarea sistemului 1C constituie un avantaj.
- Cunoștințe solide de operare PC (Word, Excel, Internet).
- Limba română și rusă (nivel avansat).
- Atent la detalii și capacitatea de a lucra cu precizie într-un mediu dinamic.
- Abilități bune de organizare și gestionare a timpului.
- Disponibilitatea de a învăța și de a se adapta rapid la procedurile și sistemele companiei.
Beneficii:
- Oportunități de avansare în cadrul companiei.
- Corporative cu echipa
- Salariu competitiv, începând de la 10.000 lei, cu posibilitatea de creștere în funcție de performanță (15000 lei).
- Program de lucru flexibil: luni-vineri, 8:30-18:00.
- Mediu de lucru colaborativ.
Dacă sunteți o persoană motivată, orientată către detalii, vă încurajăm să aplicați.
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳