Operator cu limba Spaniolă
GPG Call Center & BPO Solutions
№14810363, 7 noiembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
De la 10 000 Până la 15 000 MDL
Program de muncă:
Flexibil
Dispuși să angajăm refugiați
Se oferă:
Salariu de bază atractiv.
Lucru part time și full-time.
Ore de lucru: între 10:00 și 19:00.
Angajare pe termen lung, pachet social complet și posibilitatea de a vă dezvolta pe plan profesional și de a lucra cu clienți internaționali; de a căpăta experiențe noi și de a lucra într-o echipă dinamică.
Responsabilități:
Stabilirea contactelor cu potențialii clienți prin telefon (apelare outbound).
Efectuarea apelurilor telefonice, cu caracter B2B, cu scopul de a califica clienți potențiali (generare de lead-uri + vânzări)
Crearea și dezvoltarea unei relații de încredere cu clienții.
Construirea și menținerea unui sistem de vânzări;
Suport și asistență la toate întrebările din partea clienților.
Introducerea datelor, actualizarea informației în sistemul CRM.
Despre Candidat:
Abilități excelente de comunicare în limba Spaniolă (fluentă scrisă și vorbită)
Cunoștințe în limba Engleză sau Franceza (nivel B2-C1) reprezintă un avantaj;
O primă impresie excelentă și expert la crearea de relații cu clienții.
Experiență în efectuarea apelurilor de vânzare reprezintă un avantaj.
Responsabilitate la cel mai înalt nivel, time-management și abilități de negociere.
Dacă sunteți interesat(-ă) în poziția dată, expediați CV-ul Dvs. la adresa menționată mai jos și candidații selectați vor fi invitați la interviu. Vă așteptăm cu drag!
E-mail: contact@gpg-callcenter.com
Website: http://gpg-callcenter.com
E-mail: contact@gpg-callcenter.com
Website: http://gpg-callcenter.com/
Salariu de bază atractiv.
Lucru part time și full-time.
Ore de lucru: între 10:00 și 19:00.
Angajare pe termen lung, pachet social complet și posibilitatea de a vă dezvolta pe plan profesional și de a lucra cu clienți internaționali; de a căpăta experiențe noi și de a lucra într-o echipă dinamică.
Responsabilități:
Stabilirea contactelor cu potențialii clienți prin telefon (apelare outbound).
Efectuarea apelurilor telefonice, cu caracter B2B, cu scopul de a califica clienți potențiali (generare de lead-uri + vânzări)
Crearea și dezvoltarea unei relații de încredere cu clienții.
Construirea și menținerea unui sistem de vânzări;
Suport și asistență la toate întrebările din partea clienților.
Introducerea datelor, actualizarea informației în sistemul CRM.
Despre Candidat:
Abilități excelente de comunicare în limba Spaniolă (fluentă scrisă și vorbită)
Cunoștințe în limba Engleză sau Franceza (nivel B2-C1) reprezintă un avantaj;
O primă impresie excelentă și expert la crearea de relații cu clienții.
Experiență în efectuarea apelurilor de vânzare reprezintă un avantaj.
Responsabilitate la cel mai înalt nivel, time-management și abilități de negociere.
Dacă sunteți interesat(-ă) în poziția dată, expediați CV-ul Dvs. la adresa menționată mai jos și candidații selectați vor fi invitați la interviu. Vă așteptăm cu drag!
E-mail: contact@gpg-callcenter.com
Website: http://gpg-callcenter.com
E-mail: contact@gpg-callcenter.com
Website: http://gpg-callcenter.com/
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳