Operator call-center
vyezdnoj-shinomontazh.md
№13120689, 20 septembrie 2023
Oraș:
Chișinău
Studii:
12 clase
Experiența de munca:
De la 2 ani
Salariu:
13 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Dispuși să angajăm refugiați
Call center pentru servicii de asistență responsabilități:
Primirea apelurilor primite;
Suport consultativ
Serviciu de linie telefonică - lucrează cu reclamații și dorințe;
Furnizarea clienților de informații despre companie: servicii, promoții, tarife etc.
Mentinerea vanzarilor telefonice si a bazei de clienti;
Cerințele operatorului de call center:
Dicție bună și timbru plăcut al vocii - clienții răspund mai bine la răspunsuri clare atunci când înțeleg operatorul de la prima dată și nu este nevoie să repete sau să întrebe din nou ceea ce s-a spus. Un timbru scăzut al vocii este perceput mai bine de ureche și inspiră mai multă încredere interlocutorului decât o voce înaltă sau sonoră.
Alfabetizare, cunoaștere a limbii și eticheta de comunicare - candidatul dumneavoastră trebuie să aibă o limbă literară fără accent, să nu folosească cuvinte parazite în comunicare, să fie politicos și atent cu interlocutorul.
Sociabilitate - un astfel de operator poate găsi o abordare față de fiecare client, construiește o conversație în mod logic, fără a se abate de la subiectul principal, oferă răspunsuri înțelese și clare.
Primirea apelurilor primite;
Suport consultativ
Serviciu de linie telefonică - lucrează cu reclamații și dorințe;
Furnizarea clienților de informații despre companie: servicii, promoții, tarife etc.
Mentinerea vanzarilor telefonice si a bazei de clienti;
Cerințele operatorului de call center:
Dicție bună și timbru plăcut al vocii - clienții răspund mai bine la răspunsuri clare atunci când înțeleg operatorul de la prima dată și nu este nevoie să repete sau să întrebe din nou ceea ce s-a spus. Un timbru scăzut al vocii este perceput mai bine de ureche și inspiră mai multă încredere interlocutorului decât o voce înaltă sau sonoră.
Alfabetizare, cunoaștere a limbii și eticheta de comunicare - candidatul dumneavoastră trebuie să aibă o limbă literară fără accent, să nu folosească cuvinte parazite în comunicare, să fie politicos și atent cu interlocutorul.
Sociabilitate - un astfel de operator poate găsi o abordare față de fiecare client, construiește o conversație în mod logic, fără a se abate de la subiectul principal, oferă răspunsuri înțelese și clare.
Telefon:
Persoana de contact:
Daniela Parfenova
E-mail:
Site:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳