Business Analyst
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Suntem în căutarea unui candidat organizat(ă), cu capacități bune de analiză și sinteză, atent(ă) la detalii și motivat(ă) pentru a se alătura echipei de Control de Gestiune, la sediul nostru din Chișinău.
În calitate de Business Analyst, principalele tale misiuni vor fi:
Colectarea și sintetizarea datelor preliminare, în vederea elaborării rapoartelor specifice;
Optimizarea și automatizarea reporting-ului;
Executarea estimarilor de viitor pentru anumiti indicatori;
Realizarea analizelor în funcție de cererile punctuale parvenite, respectând termenii, fiabilitatea și coerența datelor;
Identificarea informațiilor/surselor necesare pentru a putea trata cererile punctuale;
Definirea, implementarea și monitorizarea indicatorilor de performanță în comparație cu obiectivele/bugetele;
Iar pentru a reuși în această misiune vei avea nevoie:
Studii superioare încheiate;
Experiență anterioară în domeniul economic (controlling/raportare/financiar/audit);
Cunoștințe bune de limbă franceză (nivel B1-B2);
Cunoștințe de utilizare a pachetului MS Office, în special Excel nivel avansat;
Bune abilități analitice, spirit de sinteză, gândire logică și pasiune pentru cifre;
Capacitate de comunicare diplomatică și orientare către client;
Și pentru că valorificăm implicarea ta și dorința de-a învăța, oferim următoarele beneficii:
Tichete de masă;
Formare inițială și asistență pe perioada de integrare;
Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
O zi liberă extra, în luna în care îți sărbătorești ziua de naștere;
Oportunitatea de-a activa într-o companie internațională, cu sedii în 9 țări;
Posibilitatea de participare la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR.
E-mail: lcotovici@veoworldwide.com
În calitate de Business Analyst, principalele tale misiuni vor fi:
Colectarea și sintetizarea datelor preliminare, în vederea elaborării rapoartelor specifice;
Optimizarea și automatizarea reporting-ului;
Executarea estimarilor de viitor pentru anumiti indicatori;
Realizarea analizelor în funcție de cererile punctuale parvenite, respectând termenii, fiabilitatea și coerența datelor;
Identificarea informațiilor/surselor necesare pentru a putea trata cererile punctuale;
Definirea, implementarea și monitorizarea indicatorilor de performanță în comparație cu obiectivele/bugetele;
Iar pentru a reuși în această misiune vei avea nevoie:
Studii superioare încheiate;
Experiență anterioară în domeniul economic (controlling/raportare/financiar/audit);
Cunoștințe bune de limbă franceză (nivel B1-B2);
Cunoștințe de utilizare a pachetului MS Office, în special Excel nivel avansat;
Bune abilități analitice, spirit de sinteză, gândire logică și pasiune pentru cifre;
Capacitate de comunicare diplomatică și orientare către client;
Și pentru că valorificăm implicarea ta și dorința de-a învăța, oferim următoarele beneficii:
Tichete de masă;
Formare inițială și asistență pe perioada de integrare;
Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
O zi liberă extra, în luna în care îți sărbătorești ziua de naștere;
Oportunitatea de-a activa într-o companie internațională, cu sedii în 9 țări;
Posibilitatea de participare la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR.
E-mail: lcotovici@veoworldwide.com
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳