Assistant manager/manager asistent
Dayger Recruitment
№14051797, 7 noiembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
De la 10 000 Până la 12 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
Remote
Compania Dayger Recruitment activează în domeniul construcțiilor pe piața Marii Britanii.
Suntem în căutarea unei persoane dedicate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Assistant Manager. Pentru persoanele vorbitoare de engleză avem mai multe poziții vacante!
Responsabilitățile:
Procesarea sarcinilor primite de la director, colegi și parteneri;
Comunicarea cu partenerii din numele companiei;
Pregătirea materialelor necesare întâlnirilor și prezentărilor;
Îndeplinirea sarcinilor de oficiu;
Gestionarea cheltuielilor de birou și întocmirea de rapoarte privind cheltuielile de management;
Întîlnirea şi deservirea clienţilor/partenerilor (ceai, cafea);
Asigurarea unei circulații fluide a informațiilor importante în cadrul companiei;
Îndeplinirea altor sarcini administrative.
Cerințe față de candidat:
Cunoașterea limbilor româna și engleză (obligatoriu);
Utilizator PC;
Cunoștințe MS Office (Excel/Word).
Abilităţi de utilizare a tehnicii de birou;
Abilități de comunicare și convingere;
Excelente abilități de organizare și de gestionare a timpului;
Abilitatea de a lucra eficient atât independent, cât și ca parte a unei
echipe;
Poziția este ideală pentru persoanele care doresc să-și înceapă cariera și nu au experiență profesională.
Beneficii:
Salariu 10000 lei pentru primele 3 luni de activitate, cu revizuirea acestuia în urma rezultatelor obținute;
Programul de muncă este de 7 ore de lucru - 11.00-19.00;
Posibilitatea de a îmbunătăți nivelul de limbă engleză;
Posibilitate de a activa într-o echipă dinamică și cu specialiști din Marea Britanie;
Oportunități de avansare în carieră;
Training și dezvoltare continuă;
Instruire gratuită.
Alătură-te echipei noastre, Te așteptăm cu drag!
Suntem în căutarea unei persoane dedicate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Assistant Manager. Pentru persoanele vorbitoare de engleză avem mai multe poziții vacante!
Responsabilitățile:
Procesarea sarcinilor primite de la director, colegi și parteneri;
Comunicarea cu partenerii din numele companiei;
Pregătirea materialelor necesare întâlnirilor și prezentărilor;
Îndeplinirea sarcinilor de oficiu;
Gestionarea cheltuielilor de birou și întocmirea de rapoarte privind cheltuielile de management;
Întîlnirea şi deservirea clienţilor/partenerilor (ceai, cafea);
Asigurarea unei circulații fluide a informațiilor importante în cadrul companiei;
Îndeplinirea altor sarcini administrative.
Cerințe față de candidat:
Cunoașterea limbilor româna și engleză (obligatoriu);
Utilizator PC;
Cunoștințe MS Office (Excel/Word).
Abilităţi de utilizare a tehnicii de birou;
Abilități de comunicare și convingere;
Excelente abilități de organizare și de gestionare a timpului;
Abilitatea de a lucra eficient atât independent, cât și ca parte a unei
echipe;
Poziția este ideală pentru persoanele care doresc să-și înceapă cariera și nu au experiență profesională.
Beneficii:
Salariu 10000 lei pentru primele 3 luni de activitate, cu revizuirea acestuia în urma rezultatelor obținute;
Programul de muncă este de 7 ore de lucru - 11.00-19.00;
Posibilitatea de a îmbunătăți nivelul de limbă engleză;
Posibilitate de a activa într-o echipă dinamică și cu specialiști din Marea Britanie;
Oportunități de avansare în carieră;
Training și dezvoltare continuă;
Instruire gratuită.
Alătură-te echipei noastre, Te așteptăm cu drag!
Telefon:
Persoana de contact:
Irina
E-mail:
Site:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳