Analist financiar IFRS
Mikro Kapital Company SRL
№15219245, 3 martie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
De la 2 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Responsabilități de bază:
Elaborarea și actualizarea acteleor normative ce ţin de metodologia evidenţei contabile în conformitate cu cerinţele legislaţiei în vigoare şi IFRS;
Examinarea produselor și proceselor în companie și elaborarea metodologiei de evidență contabilă a operațiunilor în conformitate cu IFRS;
Pregătirea și analiza situațiilor financiare în conformitate cu IFRS, în special provizioanele pentru pierderi de credit, litigii sau alte obligații;
Calcularea și raportarea provizioanelor financiare în conformitate cu IFRS, în special IFRS 9 (Instrumente financiare) și IFRS 37 (provizioane, datorii și active contingente);
Raportarea financiară conform IFRS și în interacțiunea cu auditori externi pentru validarea provizioanelor;
Efectuarea scenariilor de evaluare și de a estimarea impactului potențial asupra provizioanelor.
Cerințe față de candidat:
Studii superioare în Finanțe, Economie sau Contabilitate;
Cunoașterea standardelor internaționale de raportare financiară (IFRS), deținerea certificatelor în domeniul IFRS CFA, ACCA, CEFA sau alte certificări contabile va constitui un avantaj.
Experiență profesională de minim 2-3 ani în domeniul organizării sau reglementării evidenței contabile conform IFRS;
Experiență în pregătirea și analiza situațiilor financiare în conformitate cu IFRS, în special provizioanele pentru pierderi de credit, litigii sau alte obligații;
Experiență în raportarea financiară conform IFRS și în interacțiunea cu auditori externi pentru validarea provizioanelor;
Atenție la detalii și precizie în calcularea și raportarea provizioanelor;
Abilitatea de a respecta termenele limită și de a gestiona multiple sarcini simultan într-un mediu dinamic;
Cunoștințe solide de software: 1C; MS Excel: Word, Power Point;
Cunoașterea avansată a limbii engleze va constitui un avantaj.
Beneficii oferite:
Salariu fix + bonusuri de performanță + tichete de masă;
Oficiu modern, dotat cu utilitățile necesare;
Cadouri oferite cu ocazia anumitor evenimente;
Zile libere suplimentare (de ziua de naștere a angajatului);
Traininguri organizate regulat, pentru a-ți îmbunătăți performanțele și capacitățile profesionale;
Achitarea cursurilor de dezvoltare profesională și personală;
Teambuilding-uri organizate, pentru a te motiva, conecta cu echipa;
Condiții avantajoase la produsele companiei pentru angajați;
Mediu de lucru profesionist și prietenos.
E-mail: hr@mikrokapital.md
Elaborarea și actualizarea acteleor normative ce ţin de metodologia evidenţei contabile în conformitate cu cerinţele legislaţiei în vigoare şi IFRS;
Examinarea produselor și proceselor în companie și elaborarea metodologiei de evidență contabilă a operațiunilor în conformitate cu IFRS;
Pregătirea și analiza situațiilor financiare în conformitate cu IFRS, în special provizioanele pentru pierderi de credit, litigii sau alte obligații;
Calcularea și raportarea provizioanelor financiare în conformitate cu IFRS, în special IFRS 9 (Instrumente financiare) și IFRS 37 (provizioane, datorii și active contingente);
Raportarea financiară conform IFRS și în interacțiunea cu auditori externi pentru validarea provizioanelor;
Efectuarea scenariilor de evaluare și de a estimarea impactului potențial asupra provizioanelor.
Cerințe față de candidat:
Studii superioare în Finanțe, Economie sau Contabilitate;
Cunoașterea standardelor internaționale de raportare financiară (IFRS), deținerea certificatelor în domeniul IFRS CFA, ACCA, CEFA sau alte certificări contabile va constitui un avantaj.
Experiență profesională de minim 2-3 ani în domeniul organizării sau reglementării evidenței contabile conform IFRS;
Experiență în pregătirea și analiza situațiilor financiare în conformitate cu IFRS, în special provizioanele pentru pierderi de credit, litigii sau alte obligații;
Experiență în raportarea financiară conform IFRS și în interacțiunea cu auditori externi pentru validarea provizioanelor;
Atenție la detalii și precizie în calcularea și raportarea provizioanelor;
Abilitatea de a respecta termenele limită și de a gestiona multiple sarcini simultan într-un mediu dinamic;
Cunoștințe solide de software: 1C; MS Excel: Word, Power Point;
Cunoașterea avansată a limbii engleze va constitui un avantaj.
Beneficii oferite:
Salariu fix + bonusuri de performanță + tichete de masă;
Oficiu modern, dotat cu utilitățile necesare;
Cadouri oferite cu ocazia anumitor evenimente;
Zile libere suplimentare (de ziua de naștere a angajatului);
Traininguri organizate regulat, pentru a-ți îmbunătăți performanțele și capacitățile profesionale;
Achitarea cursurilor de dezvoltare profesională și personală;
Teambuilding-uri organizate, pentru a te motiva, conecta cu echipa;
Condiții avantajoase la produsele companiei pentru angajați;
Mediu de lucru profesionist și prietenos.
E-mail: hr@mikrokapital.md
E-mail:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut