Administrator recepție
MASHA PILATES STUDIO
№15021760, 8 ianuarie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
De la 7 000 Până la 15 000 MDL
Program de muncă:
În ture
Cerințe:
fluență în limbile română și rusă;
exprimare și vorbire corectă;
abilități de comunicare;
capacitatea de a lucra independent și a îndeplini mai multe sarcini în același timp;
abilități de adaptare rapidă la schimbare;
responsabilitate, punctualitate, disciplină, gîndire sistemică, capacitatea de învățare.
Atribuții și responsabilități:
asigurarea bunei desfășurări a activității studioului (deschiderea/închiderea studioului, supravegherea ordinii în timpul antrenamentelor pentru confortul clienților);
comunicarea pozitivă și eficientă cu clienții fideli și cei noi, atenționarea privind necesitatea prelungirii abonamentului, oferirea informației despre promoțiile și evenimentele organizate în cadrul studioului, vînzarea abonamentelor;
efectuarea de apeluri calde;
introducerea datelor în sistemul CRM;
participarea la organizarea și desfășurarea evenimentelor în cadrul studioului.
Oferim:
un salariu de 7000-15000 lei;
posibilitatea de a alege una din filialele în care există locuri vacante;
instruire inițială la locul de muncă pentru a cunoaște îndeaproape specificul activității;
oportunități de carieră (posibilitatea de a avansa în poziția de administrator superior, manager studio sau chiar director operațional al întregii rețele).
Program de lucru: 8:00-21:00 (2 zile lucrătoare și 2 zile de repaus).
La moment e nevoie de administratori în următoarele filiale din Chișinău:
sect. Centru, str. Serghei Lazo, 34;
sect. Botanica, bd. Decebal, 64/2.
Telefon: 79114119.
Completați chestionarul accesînd link-ul: https://forms.gle/rFVxtvMAVsxhBGuZA.
APLICĂ AICI
fluență în limbile română și rusă;
exprimare și vorbire corectă;
abilități de comunicare;
capacitatea de a lucra independent și a îndeplini mai multe sarcini în același timp;
abilități de adaptare rapidă la schimbare;
responsabilitate, punctualitate, disciplină, gîndire sistemică, capacitatea de învățare.
Atribuții și responsabilități:
asigurarea bunei desfășurări a activității studioului (deschiderea/închiderea studioului, supravegherea ordinii în timpul antrenamentelor pentru confortul clienților);
comunicarea pozitivă și eficientă cu clienții fideli și cei noi, atenționarea privind necesitatea prelungirii abonamentului, oferirea informației despre promoțiile și evenimentele organizate în cadrul studioului, vînzarea abonamentelor;
efectuarea de apeluri calde;
introducerea datelor în sistemul CRM;
participarea la organizarea și desfășurarea evenimentelor în cadrul studioului.
Oferim:
un salariu de 7000-15000 lei;
posibilitatea de a alege una din filialele în care există locuri vacante;
instruire inițială la locul de muncă pentru a cunoaște îndeaproape specificul activității;
oportunități de carieră (posibilitatea de a avansa în poziția de administrator superior, manager studio sau chiar director operațional al întregii rețele).
Program de lucru: 8:00-21:00 (2 zile lucrătoare și 2 zile de repaus).
La moment e nevoie de administratori în următoarele filiale din Chișinău:
sect. Centru, str. Serghei Lazo, 34;
sect. Botanica, bd. Decebal, 64/2.
Telefon: 79114119.
Completați chestionarul accesînd link-ul: https://forms.gle/rFVxtvMAVsxhBGuZA.
APLICĂ AICI
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut