Administrator baze de date
20 000 – 23 000 lei pe lună
Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe
7 aprilie 2025
Chișinău
De la 2 ani
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Sarcini și responsabilități:
Efectuarea instalării, configurării sistemelor de gestiune a bazelor de date;
Administrarea bazelor de date afarente sistemelor informaționale;
Monitorizarea bazelor de date;
Acordarea, retragerea, modificarea drepturilor de acces ale utilizatorilor bazelor de date;
Efectuarea copiilor de rezervă a bazelor de date;
Testarea copiilor de rezervă ale bazelor de date;
Efectuarea și supravegherea procedurilor privind importul/ exportul/ actalizarea informațiilor din bazele de date;
Acordarea ajutorului practic utilizatorilor în exploatarea bazelor de date;
Asigurarea procesului de generare și păstrare a logurilor.
Cerințe față de candidați:
Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
Cunoștințe în aplicațiile și serviciile de sistem (Windows, Linux);
Cunoștințe în sistemele de gestiune a bazelor de date (Oracle, MySql, Mssql, PostgreSQL, Informix);
Cunoașterea limbajelor: PL/ SQL, Transact- SQL, FoxPro;
Cunoașterea tehnologiilor (Web Services (SOAP, REST), XML, JSON,etc.);
Cunoașterea sistemelor de monitorizare: Zabbix;
Cunoașterea sistemelor de monitorizare a bazelor de date;
Capacitatea de a lucra eficient în echipă cât și în mod individual.
Constituie un avantaj:
·Experiență de la 2 ani în domeniu;
·Cunoașterea limbii engleze la nivel tehnic.
Oferim:
Program de integrare și ghidare de către un mentor;
Oportunități de dezvoltare profesională și personală în cadrul Instituției. Cursuri de instruire și training-uri periodice;
Mediu de lucru dinamic, interactiv;
Organizarea evenimentelor corporative și sportive;
Program de muncă de 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână;
Salariu competitiv ( de la 20 000 - 23 000 MDL cu posibilități de creștere în dependență de implicare și nivel de profesionalism), pachet social deplin;
Zile libere și sprijin financiar pentru evenimente personale;
Sediu în centrul capitalei.
Pentru a aplica la postul de muncă dorit, te rugăm să ne lași CV-ul tău în limba de stat însoțit de o scrisoare de intenție la adresa de e-mail: resurse.umane@ctif.gov.md sau ruslana.rusnac@ctif.gov.md sau contactează-ne la nr. de telefon: (+373) 69632889; 022-262598.
Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu!
Efectuarea instalării, configurării sistemelor de gestiune a bazelor de date;
Administrarea bazelor de date afarente sistemelor informaționale;
Monitorizarea bazelor de date;
Acordarea, retragerea, modificarea drepturilor de acces ale utilizatorilor bazelor de date;
Efectuarea copiilor de rezervă a bazelor de date;
Testarea copiilor de rezervă ale bazelor de date;
Efectuarea și supravegherea procedurilor privind importul/ exportul/ actalizarea informațiilor din bazele de date;
Acordarea ajutorului practic utilizatorilor în exploatarea bazelor de date;
Asigurarea procesului de generare și păstrare a logurilor.
Cerințe față de candidați:
Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
Cunoștințe în aplicațiile și serviciile de sistem (Windows, Linux);
Cunoștințe în sistemele de gestiune a bazelor de date (Oracle, MySql, Mssql, PostgreSQL, Informix);
Cunoașterea limbajelor: PL/ SQL, Transact- SQL, FoxPro;
Cunoașterea tehnologiilor (Web Services (SOAP, REST), XML, JSON,etc.);
Cunoașterea sistemelor de monitorizare: Zabbix;
Cunoașterea sistemelor de monitorizare a bazelor de date;
Capacitatea de a lucra eficient în echipă cât și în mod individual.
Constituie un avantaj:
·Experiență de la 2 ani în domeniu;
·Cunoașterea limbii engleze la nivel tehnic.
Oferim:
Program de integrare și ghidare de către un mentor;
Oportunități de dezvoltare profesională și personală în cadrul Instituției. Cursuri de instruire și training-uri periodice;
Mediu de lucru dinamic, interactiv;
Organizarea evenimentelor corporative și sportive;
Program de muncă de 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână;
Salariu competitiv ( de la 20 000 - 23 000 MDL cu posibilități de creștere în dependență de implicare și nivel de profesionalism), pachet social deplin;
Zile libere și sprijin financiar pentru evenimente personale;
Sediu în centrul capitalei.
Pentru a aplica la postul de muncă dorit, te rugăm să ne lași CV-ul tău în limba de stat însoțit de o scrisoare de intenție la adresa de e-mail: resurse.umane@ctif.gov.md sau ruslana.rusnac@ctif.gov.md sau contactează-ne la nr. de telefon: (+373) 69632889; 022-262598.
Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu!
Chișinău
Data actualizării:
7 aprilie 2025
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut